Maelström Forum Index Maelström
Ivalice Coldara

SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

C'Thun down

Post new topic   Reply to topic    Maelström Forum Index -> Maelström Section PvE -> Screens
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Yondaime
Guest

PostPosted: Sun 7 Mar - 17:02 (2010)    Post subject: C'Thun down Reply with quote

Voilà on vient de down C'Thun où la p1 est encore plus dur que sur offi vue qu'elle bug et on le fini a 5 xD

GG à tous!

Back to top
Publicité

PostPosted: Sun 7 Mar - 17:02 (2010)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Neverseeme
Officier

PostPosted: Sun 7 Mar - 17:04 (2010)    Post subject: C'Thun down Reply with quote

GG !

Back to top
lenfer
Maelström

PostPosted: Sun 7 Mar - 18:48 (2010)    Post subject: C'Thun down Reply with quote

ha ba nn !! j aurai voulu etre la xD mais comme meme big GG a vous ^^
depuis le temps que tu voulais le down yond xD

Back to top
Manka
Maitre de Guilde

PostPosted: Sun 7 Mar - 20:23 (2010)    Post subject: C'Thun down Reply with quote

Putin je me prenez des balle ds la tete et vous ,  vous vous éclatez ! ouin !!

Back to top
Chiam
Maelström

PostPosted: Mon 8 Mar - 17:06 (2010)    Post subject: C'Thun down Reply with quote

Manka wrote:

C'est vite dis: on s'y est repris à 4 ou 5 fois pour le down (et je passe le nombre de crise de nerf de yond, never et xaph Wink )

Back to top
Yondaime
Guest

PostPosted: Mon 8 Mar - 18:04 (2010)    Post subject: C'Thun down Reply with quote

Chiam wrote:

Manka wrote:

C'est vite dis: on s'y est repris à 4 ou 5 fois pour le down (et je passe le nombre de crise de nerf de yond, never et xaph Wink )

3 fois! xD et puis bon les gars qui sortent pas quand on dit de sortir .... ><

Back to top
Neverseeme
Officier

PostPosted: Tue 9 Mar - 07:14 (2010)    Post subject: C'Thun down Reply with quote

Bonne prise de téte niveau organisation mais ca c'est plutot bien passé dans l'ensemble, merci à xapah et a ces pierres de tp Mr. Green

Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 22:56 (2019)    Post subject: C'Thun down

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Maelström Forum Index -> Maelström Section PvE -> Screens All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Portal | Index | Administration Panel | Create a free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation
World of Warcraft phpBB template "WoWMoonclaw01" created by MAËVAH (ex-MOONCLAW) (v2.06) - wowcr.net : World of Warcraft styles & videos
© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. wowcr.net is in no way associated with Blizzard Entertainment.